Bármennyire is igyekszünk a legjobb termékeket forgalmazni, előfordulhat, hogy nem tetszik, nem ilyenre gondoltál, nem jó a méret vagy mi nem vettük észre, hogy a terméknek valami hibája van. Bármelyikről is legyen szó azon leszünk, hogy a legjobb megoldást találjuk mindenki számára.
A törvényi kötelezettségeinken túl is számíthatsz ránk és segítségünkre, pozitív hozzáállásunkra, ha elfogadod, hogy nálunk is emberek dolgoznak, és mint ahogy mindenki, néha ők is hibáznak!
Amennyiben hibás terméket kaptál:
Elnézésed kérjük, ha ilyen történne! Sajnos nincs idő minden egyes terméket kipróbálni mielőtt kiküldenénk és lehet nem is örülnél neki, ha bontott és használtnak tűnő terméket kapnál, azért mert mi teszteltük. Ezért, ha átvétel után kiderül, hogy a termék hibás, nem működik vagy esetleg kibontva a csomagolás alatt sérült, akkor arra kérünk, azonnal vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal, hogy a problémát a lehető leghamarabb orvsolni tudjuk. A leggyorsabb választ mindig telefonon tudjuk adni a 06 30 194 2643 telefonszámon.
Amennyiben a termék mérete nem jó:
Az oldalon általában minden terméknél feltüntetésre kerültek a méretek is. Kérjük ellenőrizd őket! A termékek speciális funkciója miatt, nem a klasszikus konfekcióméretek szerint kell választanod, amennyiben nem vagy biztos a méretben, inkább hívj minket a 06 30 194 2643 telefonszámon, segítünk! Ha mégis rossz méretet rendeltél van mód a cserére, egészen addig amíg nem használtad és nem mostad ki a terméket! Mivel higiéniai termékekről beszélünk többségében, használt vagy mosott terméket már nem tudunk kicserélni. A csere lebonyolítására is van több megoldásunk, segítünk!
Amennyiben a termék törött, vagy sérült:
Mielőtt a futártól átvennéd a terméket, kérünk, alaposan nézd meg a dobozt, hogy nincs e rajta látható sérülés. Amennyiben sérültnek, szakadtnak tűnik vagy olyan mintha újra lenne zárva a doboz, kérd a futártól a jegyzőkönyv felvételét! Csak utána vedd át a terméket és azonnal nézd is meg a tartalmát.
Soha ne írj alá semmit, ne fizesd ki az utánvétet amíg a doboz külsejét nem vizsgáltad meg!
Ha sérülten érkezett a doboz, jelezd felénk és küld el részünkre az info@szaunaclub.hu címre a futártól kapott jegyzőkönyv másolatát, és a csomagolásról készült fényképet még a felbontás előtt állapotról, és kérünk készíts képet a csomagolás felnyitása utáni állapotról is. A sérült termékek pótlásáról ezek után tudunk egyeztetni.
Ha a csomagolás sértetlen volt, de a csomag taralma sérült. Kérjük, készíts képet a csomagolásról és a termékekről egyaránt, és küld el részünkre az info@szaunaclub.hu email címre. A kapcsolatfelvételt követően igyekszünk minél hamarabb kivizsgálni mi történt és megoldást keresni arra, hogyan cseréljük ki a terméket neked!
Törött terméket csak abban az esetben cserélünk ha az feltételezhetően az átvétel előtt sérült meg és az átvételt követő 24 órán belül jelezve lett felénk, hogy sérült a termék. Sajnos látható helyen törött terméket, később semmilyen módon nem tudunk kicserélni
Koszos vagy szennyezett termék érkezett: Kérjük a kicsomagolást követő 24 órán belül jelezd felénk. Mivel termékeink nagy része higiéniai terméknek minősül ezért későbbi reklamációt nem tudunk elfogadni, erre hivatkozva. Semmi esetre se mosd ki a terméket, csak úgy tudjuk visszavenni, ha a terméken nem látható vagy érzhető mosás által hagyott nyom! Az a termék amely már mosva lett, nem cserélhető!
Kifolyt a termék:
Igyekszünk, gondosan csomagolni, de előfordul, hogy egy termék kupakja nem zár tökéletesen vagy szállítás közben szivárogni kezd a folyadék. Amennyiben ilyen veszteség keletkezik, vagy a kifolyt termék másikban kárt okoz, kérjük fotózd le a dobozt, amibe a termék belefolyt. Jelezd felénk 24 órán belül, hogy mennyi folyadék veszett kárba, küld el a fényképeket és mi keresünk megoldást a kártalanításra.
Teendő ha nem tetszik a termék:
Ez a legkönnyebb eset, ha nem hibás a termék csak egyszerűen nem ilyenre gondoltál vagy nem tetszik. A törvény számodra is 14 napot biztosít, hogy visszaküld részünkre és mi a teljes vételárat visszatérítjük neked. Semmi mást nem kell tenned, mint jelezni felénk visszaküldési szándékodat, hogy egyeztetni tudjuk a részleteket. Ha már kicsúsztál az időből, akkor se ess kétségbe, hívj minket és keresünk megoldást, ha a termék sértetlen és nem volt használva, biztosan megoldjuk!
Ha a termék később vagy használat közben törik el vagy sérül meg:
Ez az a helyzet amikor cserélni már sajnos nem tudjuk a terméket és a törött terméket mi sem vásároljuk vissza. A nem rejtett törés mint máshol, úgy nálunk sem képez sem garancia, sem bármilyen más visszavásárlási jogalapot. Ezért is nagyon fontos, hogy átvételt követően azonnal nézd át a terméket, hogy nincs e rajta sérülés vagy törés.
Ha nem azt kaptad amit rendeltél:
Igen, sajnos előfordulhat velünk is! Igyekszünk munkánk közben nem hibázni, körültekintően eljárni, de néha bizony így is megtörténik. Kérjük, nézd el nekünk, ha véletlenül pont nálad esik meg. Egészen biztosan kijelenthetjük, hogy nem volt szándékos. Amíg nem vagyunk teljesen robotizálva az emberi hibázás lehetősége benne marad a rendszerünkben és pusztán ezért nem válunk meg egyetlen munkatársunktól sem. Ebben esetbe kérjük azonnal keress minket, és természetesen saját költségünkön intézkedünk a tévesen kiküldött árú visszahozataláról és az általad rendelt termék mihamarabbi kiküldéséről. Biztosíthatunk ebben az esetben minden költség minket fog terhelni. Ha ezek után nem kéred a terméket, azt is elfogadjuk, az árát visszafizetjük egy általad megadott bankszámlaszámra.
NE TEDD:
- Ne küldj vissza terméket úgy, hogy előtte nem egyeztettél velünk, nem jelzeted visszaküldési szándékodat.
- Ne küldj vissza terméket utánvétellel. Sajnos kollégáink nem veszenek át semmilyen fizetős csomagot futártól.
- Ne küldj vissza használt, mosott, szennyezett nem rendeltetésszerű használat miatt tönkrement terméket.
Összegzés:
- A termékeket nagy részét nem mi gyártjuk, csak forgalmazzuk, de ahogy kötelesek vagyunk úgy helyt is állunk minden általunk forgalmazott termékért! Probléma esetén mi is a beszállítóhoz fordulunk és a terméket mi is visszaküldjük neki.
- igyekszünk körültekintően eljárni, de néha hibázunk.
- A termékek árából lehet következtetni, várható tartósságukra, minőségük szintjére. A legolcsóbb termékek nálunk sem a legmagasabb minőséget képviselik. Kérjük, ennek tudatában vedd meg a legolcsóbbat.
- Egyik termékünk sincs örök éltre tervezve, többségük használati tárgy ami idővel elhasználódik.
- Ha valami eltörik az nem garanciális!
- Ha bosszús vagy is valamiért, de mosolyogva fordulsz hozzánk szívesebben és rugalmasabban fogunk segíteni.
Ha a kapott termékkel nem vagy megelégedve, jelezd ezt 14 napon belül, küldd vissza a lenti útmutatásnak megfelelően, és visszatérítjük a teljes vételárat.
A termék visszaküldésének menete emaiben történő kapcsolatfelvétel esetén:
- Mindenképpen írj ügyfélszolgálati e-mail címünkre (bolt@szaunabolt.hu) egy levelet, melyben szerepel a rendelés azonosítója, és a visszacserélendő termék adatai.
- Válaszlevélben megküldjük a visszáru-nyomtatványt, és a címet, melyen fogadni tudjuk a visszaküldött terméket. Erre azért van szükség, mert a termék jellegétől függően ez a cím többféle lehet.
- A kitöltött nyomtatványt és a terméket küldd el a levélben megadott címre.
- Kollégáink fogadják a csomagot, és visszautalják a termék árát.
- Kérjük, ne küldd vissza nyomtatvány nélkül a terméket, mert nem lesz beazonosítható, így nem tudunk megfelelően eljárni; illetve ne küldj visszáru-csomagot a székhelyre, mivel ott sajnos a csomagátvétel nem lehetséges.
Lehetőség van a termék visszaküldésének jelzésére az alábbi linken elérhető, teljesen kitöltött és elküldött űrlapon keresztül is.
Visszaküldéssel kapcsolatos igénybejelentéséhez használható telefonszámunk:
Ügyfélszolgálati telefonszám: 06 30 1942643